środa, 29 stycznia 2014

Wiosna i lato zatrzymane w hafcie























19 komentarzy:

  1. Jestem pełna podziwu.Cudownie ją wyhaftowałaś.
    Myślę , że można też z niej zrobić taką puszkę w kształcie kosza albo np. coś na ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haftowane kwiaty wygladaja jak prawdziwe. Piekne kolory i duzo pracy. Podziwiam.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne!!! Zapraszam do siebie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna podziwu dla tych co haftują takie wielkie i wielobarwne wzory !!! Obojętne na co zamienisz ten haft będzie cudną dekoracją :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja cięgle nie ogarniam ... jak Ty Elu panujesz nad tym gąszczem kolorów . Pokłony i uznanie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes niesamowita, haft jest PRZEPIEKNY!!! slow mi brak, tez myslalam ze tak cudnatorebusia bedzie , ale cokolwiek z tegoni zrobisz to bedzie I juz jest piekne:) Pozdrawiam serdeczni

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello Elizabeth,
    Thank you so much for your comment on my blog. I love dolls and dressing them. You have a beautiful blog.....Lu

    OdpowiedzUsuń
  8. Yoyr embrodery is amazing and gorgoeus! The flowers are marvellous
    Kisses
    Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękny ten haft, aż nie chce mi się myśleć ile czasu i pracy.....

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja myslalam ze to tkanina..ale pracy..ogrom..cudowna bylaby torebka, nawet wielka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias amiga por dejar tu cariño en mi blog

    El tuyo está lleno de amor por la Naturaleza en cada uno de tus trabajos,,,Bellisimos!!!!

    Con cariño Victoria

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,zajrzałam tu dzięki Alicja-Beautyhome…przepięknie haftujesz:)))
    Z wielką ochotą będę tu zaglądać:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe.I te haftowane i te ogródkowe...

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle krzyżyków i tyle cierliwości wplcionej pomiędzy te cudne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  15. gorgeous needlework:) and the roses are to die for! have a great weekend!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kwiaty! Ich kolory są zachwycające.Widać masę włożonej pracy.
    Piękny haft!
    Pozdrawiam i podziwiam za wyszywanie z komputera;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za tak miłe komentarze!
    Są to wspaniałe kwiaty, które pokazują tutaj!
    Życzę miłego odpoczynku niedzieli!
    ♥ drodzy pozdrowieniami, Claudia ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. The handbag embroidery is absolutely gorgeous!!!
    Your garden flowers are also beautiful.
    Debbie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe odwiedziny .Pozdrawiam serdecznie :)