sobota, 4 stycznia 2014

Kilka haftów w Nowym Roku :)







22 komentarze:

  1. Piękne:))mnie zawsze zachwycają Twoje hafty:))rower śliczny:)mój stał się ufokiem i leży już pół roku nietknięty:))))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jakie śliczne rzeczy.Wszystkie bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty i już zagospodarowane, u mnie jest kilka czekających w kolejce do wszycia, obszycia, uszycia, obramowania itd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bajeczne;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje hafciki jak zwykle zachwycaja mnie. Do tego roweru juz sie w zeszlym roku przymierzalam, ale jakos czasu zabraklo;) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu mój zachwyt nad Twoimi pracami jest nieustający. Twoje krzyżyki wcale nie są "smutaskowe są radosne, energetyczne i z klimatem. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy tworzysz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały talent, śliczny blog , a od prac nie można oderwać oczu :) Pozdrawiam i wpraszam się do Ciebie na częstsze odwiedziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh...everything is marvellous, romantic, dreamy!
    Kisses
    Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous violets and lily of the valley!!!
    Szczęśliwego nowego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe hafty! Poduszka urocza, pomysł na rower z kwiatami jest świetny. Wszystko u Ciebie dopracowane w 100 procentach, zachwycające! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje bardzo za komentarze. Twoj blog jest piekny i ciesze sie, ze go odkrylam.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne hafty! :) widzę te wzory po raz pierwszy... oj jak cieszę się, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne, pieknie zagospodarowane prace,,ten woreczek boski a juz rower skradl moje serce..taki niemal jak moje nowe garnki,,pozdrawiam milusio.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje za komentarz. Udalo mi sie naprawic i juz jest mozliwe wpisanie do listy. Wpisalam tez twoj blog z przepieknymi haftami. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny efekt ciężkiej i mozolnej pracy, pięknie wszystko wygląda.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko ,wszystko śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rower mnie oczarował :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://igla-i-nitka-malowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. origamiiptaki.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszysktie piękne ale ten rower mnie zachwycił! Bardzo ciekawy wzorek jeszcze tkaiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe odwiedziny .Pozdrawiam serdecznie :)