piątek, 13 grudnia 2013

Lawendowe motywy





Pozdrawiam wszystkich odwiedzających cieplutko :)

9 komentarzy:

  1. Witaj Elu i tutaj Cię znalazłam :)
    Wspaniałe prace,jak zawsze :) Wszystkie dekoracje lawendowe są piękne ,pozdrawiam,Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny motyw lawendy. Ładnie wszystko się komponuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful Lavender-Work!
    Happy weekend,
    Hugs
    Claudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piekne prace. Wszystkie dopracowane i motyw lawendy dodaje jeszcze uroku:) Ja posadziłam 60 krzaków lawendy:) chciałam trochę Prowansji w swoim ogrodzie:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, przesliczne lawendowe ozdoby, jak zwykle perfekcyjnie wykonane:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne są Twoje prace...podziwiam
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh..just gorgeous everything! I adore the violet and purple and the two hearts are marvellous! Thanks a lot for your sweet words
    Kisses
    Alessandra

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful work! love the pot of lavender! your xmas cross stitch below is just darling, too! wishing you a happy, healthy new year in 2014!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo dużo obrazków, które i ja chcę kiedyś wyszyć- jak znajdę na nie wszystkie czas - ładne i takie klimatyczne :)
    Chyba skorzystam z Twoich pomysłów na wykorzystanie haftów inne niż obrazki w ramkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe odwiedziny .Pozdrawiam serdecznie :)