poniedziałek, 17 października 2011

Dziewczynka w czepku.

5 komentarzy:

  1. Śliczna dama :) Masz rację, haft xxx niesamowicie mnie pochłonął. Mam tylko kłopot z oczami i najlepiej haftuje mi się od rana do południa, a w tygodniu to trudne :( Salonik nie jest niestety mój, słynę już z marzeń o takich wnętrzach, więc czasami je prezentuję...ale mój salonik już się buduje i na pewno będzie właśnie w tym stylu. Pozdrawiam raz jeszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety też tracę oczy na haftach, często haftuję nocami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie krzyżyki bardzo lubię. A najbardziej konturowe. Zaznaczam, że nie robić, tylko podziwiać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hay,

    This is so wonderful!

    Love..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe odwiedziny .Pozdrawiam serdecznie :)