poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Kobiety w moich haftach.


Kiedy zobaczyłam ten wzór bardzo mnie urzekł,więc długo się nie zastanawiając zamówiłam w sklepie internetowym wzór. Kiedy przesyłka dotarła do moich rąk i zobaczyłam wielkość haftu to troszkę mnie to przeraziło haft liczy 0,5 miliona krzyżyków,zastanawiałam się czy zacząć haft, czy zdołam wyhaftować tak duży obraz, ale myślałam tylko kilka dni :) kiedy zaczęłam pierwsze krzyżyki wiedziałam, że poradzę sobie z ilością krzyżyków,choć kosztowało mnie to dużo pracy, ale myślę, że było warto.

4 komentarze:

  1. Mnie by to zajęło całe życie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacun Kobieto - jesteś Wielka, taki haft wymaga więcej pracy niż namalowanie oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy dziękuję za tak miłą pochwałę mojej pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego! Podziwiam kunszt i cierpliwość! Zazdroszczę Ci tego wyjątkowego talentu, zazdroszczę pozytywnie oczywiście :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe odwiedziny .Pozdrawiam serdecznie :)